Veelgestelde vragen
⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻
Retouren, incidenten en terugbetalingen
Wij willen dat u met elke aankoop bij Bazar Bizar volledig tevreden bent. Wij doen er alles aan om u uitstekende kwaliteit, prijs-kwaliteitverhouding en uitstekende service te bieden.
Wilt u een artikel retourneren, of heeft u besloten het niet te houden, dan verzoeken wij u de artikelen binnen 14 kalenderdagen aan ons te retourneren, in de originele verpakking met het label. Indien nodig vergoeden wij de kostprijs. Alle goederen moeten in nieuwe en ongebruikte staat worden geretourneerd, samen met een kopie van uw originele leveringsbon. Retourneren is voor eigen rekening. Wij bieden geen gratis retourzendingen aan.
Houd er rekening mee dat retourzendingen naar het volgende adres moeten worden verzonden:
Bazaar Bizar
Duffelsesteenweg 152
2550 Kontich
België
Controleer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel ontvangt, zodat we het probleem kunnen beoordelen en oplossen. Zorg ervoor dat u foto's van zowel het pakket als de producten meestuurt, samen met een beschrijving van de schade.
Houd er rekening mee dat bestellingen die op pallets worden verzonden, samen met de originele pallet moeten worden geretourneerd.
Wij accepteren geen retourzendingen op basis van kleine verschillen in kleur, materiaal of ontwerp. Wij werken alleen met handgemaakte producten gemaakt van natuurlijke materialen, en kleine onvolkomenheden of verschillen worden beschouwd als onderdeel van de aantrekkingskracht van onze collectie.
U kunt ons contacteren via info@bazarbizar.be
Helaas kunnen wij geen retourzendingen van uitverkoopartikelen of cadeaubonnen accepteren.
Indien u per ongeluk een verkeerd artikel ontvangt, neem dan contact op met onze klantenservice info@bazarbizar.be, zodat wij de juiste oplossing kunnen vinden.
We zullen u op de hoogte stellen zodra we uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, en laten u weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, wordt u binnen 10 werkdagen automatisch terugbetaald via uw oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en geboekt.
Als er meer dan 15 werkdagen zijn verstreken sinds we uw retour hebben goedgekeurd, neem dan contact met ons op via info@bazarbizar.be.
Bestellingen & Levering
Bestelde producten worden zo snel mogelijk geleverd conform de gevraagde verzendmethode.
Bestellingen worden niet verzonden of afgeleverd in het weekend of op feestdagen. Als we een groot aantal bestellingen ervaren, kunnen verzendingen een paar dagen vertraging oplopen. Houd rekening met extra transportdagen voor bezorging.
- De geschatte levertijd voor bezorging varieert afhankelijk van de locatie en de grootte van uw artikelen.
- Alle levertijden vindt u in ons verzendbeleid.
Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een trackingnummer via e-mail. U kunt dit nummer gebruiken om uw bestelling te volgen op onze website of via de trackingpagina van de vervoerder.
Als u niet uw volledige bestelling heeft ontvangen, hoeft u zich geen zorgen te maken: deze wordt binnen enkele dagen geleverd. Soms verdeelt de rederij de bestelling om logistieke redenen in afzonderlijke leveringen. Heeft u 5 werkdagen na aankomst van het eerste deel nog steeds het restant van uw bestelling niet ontvangen, neem dan contact met ons op.
Er is een beperkte periode waarin we uw bestelling vóór verzending kunnen annuleren. Als de bestelling al is verzonden, kunnen we deze niet annuleren.
Als u uw bestelling wilt annuleren, neem dan onmiddellijk contact met ons op.
Verzenden
We maken gebruik van externe verzendbedrijven UPS, DPD, DACHSER & GLS, hoewel Bazar Bizar zich het recht voorbehoudt om anderen te gebruiken, afhankelijk van hun beschikbaarheid en geschiktheid voor de bestelling. Bazar Bizar is niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen nadat het stuk ons pand heeft verlaten.
- STANDAARD VERZENDING:
Wij bieden standaard verzending. De bezorgtijden variëren afhankelijk van uw locatie en de geselecteerde verzendmethode. De verzendkosten zijn gebaseerd op de waarde en het volume van de producten in uw winkelwagen. - COLLECTIES IN DE WINKEL:
U kunt uw product ophalen in onze showroom of magazijn in België, maar klanten zijn verantwoordelijk voor het veiligstellen van bestellingen voor een veilige levering op de bestemming, en Bazar Bizar aanvaardt geen enkele verantwoordelijkheid voor schade tijdens het transport nadat het ons pand heeft verlaten. Ophalen in onze Bazar Bizar winkel is welkom en gratis, deze optie is beschikbaar bij het afrekenen.
Bij het afrekenen kunt u de verzendoptie van uw voorkeur kiezen.
Op dit moment bieden wij geen expreslevering aan.
Bazar Bizar is niet verantwoordelijk voor eventuele douanerechten en belastingen die op uw bestelling van toepassing zijn. Alle kosten die tijdens of na de verzending worden opgelegd, zijn de verantwoordelijkheid van de klant (tarieven, belastingen, enz.).
Betalingen en facturering
Wij accepteren de volgende creditcards: MasterCard, Visa, Maestro en UnionPay. We bieden ook betalingen aan via PayPal en andere veilige online betalingsgateways zoals Apple Pay en Google Pay.
Bij Bazar Bizar begrijpen we dat uw online veiligheid van het grootste belang is. Wij streven ernaar om via onze betalingsdienstaanbieder een veilige online winkelomgeving te bieden die verder gaat dan de veiligheidsnormen en -richtlijnen van de sector.
Raadpleeg ons privacybeleid en beveiligingsbeleid voor meer informatie.
Wanneer u een bestelling plaatst, voeren wij een standaard pre-autorisatiecontrole uit op uw betaalkaart.
Als uw betaling is mislukt, kan er nog steeds een tijdelijke inhouding op uw geld worden ingesteld.
Houd er rekening mee dat er geen kosten in rekening zijn gebracht. Deze reservering wordt doorgaans binnen drie tot tien werkdagen vrijgegeven, afhankelijk van uw bank.
Voor meer informatie kunt u rechtstreeks contact opnemen met uw bank. Zij kunnen u adviseren over hun specifieke beleid.